Power Intelligence
Behöver ni ser över era verktyg för automatiserade processer?
- Automatisering
- Integration med Power BI
- Mobile First
Varför Power Intelligence
Automatisera
Många mindre processer men som sammantaget kostar mycket tid och pengar kan automatiseras.
Power Apps plattformen
Plattformen innehåller en bas som gör det snabbt att komma fram med värdefulla lösningar.
Dynamics
Power plattformen harfärdiga kopplingar till delarna Dynamics vilket underlättar från start.
POWER BI
Mer och mer data lagras av företag och organisationer och att fatta datadrivna beslut blir mer och mer en nödvändighet för alla organisationer av alla storlekar eller branscher. Med hjälp av Power BI som ingår i Microsoft Power Platform, kan GreatSteps konsulter hjälpa till att uppnå detta. Power BI är idag en av marknadens ledande plattformar för beslutsstöd. Oavsett om du står inför beslutet att börja använda Power BI eller är en avancerad användare kan vi hjälpa dig på vägen. Förutom vår expertis så är GreatStep duktiga pedagoger också.
Power Apps
Med Power Apps skapar man egna appar (applikationer) som löser problem eller förbättrar ett företags tidigare manuella processer. Power apps kräver inte kunskap om kod utan man kan skapa nya intuitiva och visuella verktygsappar på ett effektivt och enkelt sätt. Apparna möjliggör dataintegration och delning på valfria enheter.
Exempel på områden där Power Apps använts är rapportering vid inspektioner, hantering av försäljning ute på fältet m.m.
Power Automate
Power Automate hjälper till att automatisera dina arbetsflöden, aktivera affärslogik för att göra det enklare att skapa appar och modellera dina processer mot anslutna datakällor och tjänster. Öka företagets produktivitet och få mer gjort genom att ge alla möjlighet att automatisera/robotisera organisationens processer. Exempelvis minska repetitiva manuella uppgifter genom att använda Power Automate.
Ett annat exempel är datakonsekvens oavsett var data matas in med flöden för affärsprocesser i flera steg. Likaså att skapa ett flöde så att alla hanterar kundtjänstförfrågningar på samma sätt, eller för att kräva godkännanden innan du skickar en beställning.